VIII 1კლასი
სადამრიგებლო საათის გეგმა
1 სემესტრი
მიმართულება - პიროვნული,
მორალური და სოციალური განვითარება.
N |
თემები |
შეხვედრების რაოდენობა |
დრო |
მასწავლებელი |
1 |
დღის რეჟიმი, მისი ორგანიზება |
2 |
22. IX 29.IX |
ნ.თავართქილაძე |
3 |
ჩაცმის სტილი-ჩვენი იმიჯი |
2 |
6. X 13. X |
ნ.თავართქილაძე |
4 |
რას ნიშნავს ვიყო მოზარდი-თინეიჯერი? |
2 |
20. X 27. X |
ნ.თავართქილაძე |
5 |
ფიზიოლოგიური ცვლილებები-ჰიგიენა |
2 |
3. XI 10. XI |
ნ.თავართქილაძე |
6 |
მინდა ვიყო პოპულარული |
2 |
17.XI 24.XI |
ნ.თავართქილაძე |
7 |
არა ძალადობას |
2 |
1.XII 8.XII |
ნ.თავართქილაძე |
2 სემესტრი
№ |
თემები |
შეხვედრების რაოდენობა |
დრო |
მასწავლებელი |
1 |
მიმბაძებლობა- კუმირები
და თაყვანისმცემლები |
2 |
26.I 22. II |
ნ.თავართქილაძე |
3 |
მომხიბვლელობა |
2 |
9.II 16.II |
ნ.თავართქილაძე |
4 |
კონფორმიზმი |
2 |
23.II 2.III |
ნ.თავართქილაძე |
5 |
ლიდერობა |
2 |
9. III 23. III |
ნ.თავართქილაძე |
6 |
ხასიათის სიმტკიცე |
2 |
23. III 6. IV |
ნ.თავართქილაძე |
7 |
ბუნებრივი კატასტროფების
რისკის შემცირება |
2 |
13. IV 20. IV |
ნ.თავართქილაძე |
8 |
მიმბაძებლობა- კუმირები
და თაყვანისმცემლები |
2 |
4.V 11. V |
ნ.თავართქილაძე |
9 |
მომხიბვლელობა |
2 |
25.V 8.VI |
ნ.თავართქილაძე |
სადამრიგებლო საათის გეგმა
1 სემესტრი
მიმართულება - პიროვნული,
მორალური და სოციალური განვითარება.
N |
თემები |
შეხვედრების რაოდენობა |
დრო |
მასწავლებელი |
1 |
დღის რეჟიმი, მისი ორგანიზება |
2 |
22. IX 29.IX |
ნ.თავართქილაძე |
3 |
ცხოვრების ჯანსაღი წესი |
2 |
6. X 13. X |
ნ.თავართქილაძე |
4 |
ჯგუფი თუ ინდივიდუალობა |
2 |
20. X 27. X |
ნ.თავართქილაძე |
5 |
უცენზურო ლექსიკა |
2 |
3. XI 10. XI |
ნ.თავართქილაძე |
6 |
სიმორცხვე |
2 |
17.XI 24.XI |
ნ.თავართქილაძე |
7 |
თამბაქოს მავნე ზეგავლენა |
2 |
1.XII 8.XII |
ნ.თავართქილაძე |
2 სემესტრი
№ |
თემები |
შეხვედრების რაოდენობა |
დრო |
მასწავლებელი |
1 |
ბავშვთა უფლებები |
2 |
26.I 22. II |
ნ.თავართქილაძე |
3 |
უნდა გვეშინოდეს თუ არა
კრიტიკის |
2 |
9.II 16.II |
ნ.თავართქილაძე |
4 |
მიმბაძველობა-კუმირები
და თაყვანისმცემლები |
2 |
23.II 2.III |
ნ.თავართქილაძე |
5 |
პატივისცემა და სამართლიანობა |
2 |
9. III 23. III |
ნ.თავართქილაძე |
6 |
მეტსახელები- იარლიყები |
2 |
23. III 6. IV |
ნ.თავართქილაძე |
7 |
არა ძალადობას! |
2 |
13. IV 20. IV |
ნ.თავართქილაძე |
8 |
უკვე დიდი ვარ |
2 |
4.V 11. V |
ნ.თავართქილაძე |
9 |
ბუნებრივი კატასტროფების
რისკის შემცირება |
2 |
25.V 8.VI |
ნ.თავართქილაძე |
VI 1კლასი
2 სემესტრი
სადამრიგებლო საათის თემები
მიმართულება - პიროვნული, მორალური და სოციალური განვითარება.
- შემეცნებითი და კულტურული განვითარება.
№ |
თემები |
შეხვედრების
რაოდენობა |
დრო |
მასწავლებელი |
1 |
ბავშვთა უფლებები |
2 |
22.I 29.I |
ნ.თავართქილაძე |
3 |
როგორ ვეცნობით კლასიკას |
2 |
12.II 26.II |
ნ.თავართქილაძე |
4 |
უცენზურო ლექსიკა |
2 |
5.III 26.III |
ნ.თავართქილაძე |
5 |
ძალა/ სიმძლავრე |
2 |
9.IV 16.IV |
ნ.თავართქილაძე |
6 |
წონასწორობა |
2 |
23.IV 7.V |
ნ.თავართქილაძე |
7 |
მეტსახელები- იარლიყები |
2 |
14.V
21.V |
ნ.თავართქილაძე |
8 |
პატივისცემა და სამართლიანობა |
2 |
28.V
4.VI |
ნ.თავართქილაძე |
9 |
ბუნებრივი კატასტროფების რისკის შემცირება |
1 |
11.VI
|
ნ.თავართქილაძე |
VI
1კლასი
1 სემესტრი
სადამრიგებლო საათის თემები
მიმართულება - პიროვნული,
მორალური და სოციალური განვითარება.
N |
თემები |
შეხვედრების
რაოდენობა |
დრო |
მასწავლებელი |
1 |
დღის რეჟიმი, მისი ორგანიზება |
2 |
22. IX 29.IX |
ნ.თავართქილაძე |
3 |
ცხოვრების ჯანსაღი წესი |
2 |
6.
X 13.
X |
ნ.თავართქილაძე |
4 |
მსგავსება და განსხვავება, შემწყნარებლობა |
2 |
20. X 27. X |
ნ.თავართქილაძე |
5 |
მოთმინება/ნებისყოფა |
2 |
3.
XI 10. XI |
ნ.თავართქილაძე |
6 |
სამართლიანობა |
2 |
17.XI 24.XI |
ნ.თავართქილაძე |
7 |
პატივისცემა |
2 |
1.XII 8.XII |
ნ.თავართქილაძე |
N
|
თემები
|
შეხვედრების რაოდენობა
|
დრო
|
მასწავლებელი
|
1
|
რას ნიშნავს იყო მეხუთე
კლასელი? საკლასო წესების შემუშავება
|
1
|
24. IX
|
ნ.თავართქილაძე
|
3
|
თანამშრომლობა, აქტიური
მოსმენა
|
1
|
8. X
|
ნ.თავართქილაძე
|
4
|
ტყუილს მოკლე ფეხები
აქვს
|
1
|
22. X
|
ნ.თავართქილაძე
|
5
|
როგორ მოვაგვაროთ კონფლიქტი
|
2
|
5. XI
19. XI
|
ნ.თავართქილაძე
|
6
|
მეგობრობა
|
1
|
3. XII
|
ნ.თავართქილაძე
|
7
|
ახალი ნაცნობის შეძენა
|
1
|
17. XII
|
ნ.თავართქილაძე
|
- მიმართულება -
- პიროვნული, მორალური და სოციალური განვითარება.
- შემეცნებითი და კულტურული განვითარება
N
|
თემები
|
შეხვედრების რაოდენობა
|
დრო
|
მასწავლებელი
|
1
|
დღის რეჟიმი და მისი
ორგანიზება
|
1
|
28.01
|
ნ.თავართქილაძე
|
2
|
წესები, რომელიც სჭირდება საზოგადოებას
|
2
|
11.02
25.02
|
ნ.თავართქილაძე
|
3
|
როგორ გადავაქციოთ წვეულება ზეიმად
|
1
|
17.03
|
ნ.თავართქილაძე
|
4
|
ეტიკეტი
|
1
|
31.03
|
ნ.თავართქილაძე
|
5
|
ჩემი ქალაქი (გარემოს დაცვა)
|
1
|
14.04
|
ნ.თავართქილაძე
|
6
|
მე შემიძლია სიბრაზის მართვა
|
1
|
28.04
|
ნ.თავართქილაძე
|
7
|
კამათის ხელოვნება
|
1
|
5.05
|
ნ.თავართქილაძე
|
8
|
ბუნებრივი კატასტროფების რისკის შემცირება
|
2
|
19.05
9.06
|
ნ.თავართქილაძე
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий