სადამრიგებლო საათი

VIII 1კლასი

სადამრიგებლო საათის გეგმა

1 სემესტრი

მიმართულება - პიროვნული, მორალური და სოციალური განვითარება.

 

N

თემები

შეხვედრების რაოდენობა

დრო

მასწავლებელი

1

დღის რეჟიმი, მისი ორგანიზება

2

22. IX

29.IX

ნ.თავართქილაძე

3

ჩაცმის სტილი-ჩვენი იმიჯი

2

6. X

13. X

ნ.თავართქილაძე

4

რას ნიშნავს ვიყო მოზარდი-თინეიჯერი?

2

20. X

27. X

ნ.თავართქილაძე

5

ფიზიოლოგიური ცვლილებები-ჰიგიენა

2

3. XI

10. XI

ნ.თავართქილაძე

6

მინდა ვიყო პოპულარული

2

17.XI

24.XI

ნ.თავართქილაძე

7

არა ძალადობას

2

1.XII

8.XII

ნ.თავართქილაძე

 

 

 















2  სემესტრი

თემები

შეხვედრების რაოდენობა

დრო

მასწავლებელი

1

მიმბაძებლობა- კუმირები და თაყვანისმცემლები

2

26.I

22. II

ნ.თავართქილაძე

3

მომხიბვლელობა

2

  9.II

16.II

ნ.თავართქილაძე

4

კონფორმიზმი

2

  23.II

2.III

ნ.თავართქილაძე

5

ლიდერობა

2

9. III

23. III

ნ.თავართქილაძე

6

ხასიათის სიმტკიცე

2

23. III

6.  IV

ნ.თავართქილაძე

7

ბუნებრივი კატასტროფების რისკის შემცირება

2

13. IV 20. IV

ნ.თავართქილაძე

8

მიმბაძებლობა- კუმირები და თაყვანისმცემლები

2

4.V

11. V

ნ.თავართქილაძე

9

მომხიბვლელობა

2

25.V 8.VI

ნ.თავართქილაძე

 

VII 1კლასი 

სადამრიგებლო საათის გეგმა

1 სემესტრი

მიმართულება - პიროვნული, მორალური და სოციალური განვითარება.

 

N

თემები

შეხვედრების რაოდენობა

დრო

მასწავლებელი

1

დღის რეჟიმი, მისი ორგანიზება

2

22. IX

29.IX

ნ.თავართქილაძე

3

ცხოვრების ჯანსაღი წესი

2

6. X

13. X

ნ.თავართქილაძე

4

ჯგუფი თუ ინდივიდუალობა

2

20. X

27. X

ნ.თავართქილაძე

5

უცენზურო ლექსიკა

2

3. XI

10. XI

ნ.თავართქილაძე

6

სიმორცხვე

2

17.XI

24.XI

ნ.თავართქილაძე

7

თამბაქოს მავნე ზეგავლენა

2

1.XII

8.XII

ნ.თავართქილაძე

 

 

 

2  სემესტრი

თემები

შეხვედრების რაოდენობა

დრო

მასწავლებელი

1

ბავშვთა უფლებები

2

26.I

22. II

ნ.თავართქილაძე

3

უნდა გვეშინოდეს თუ არა კრიტიკის

2

  9.II

16.II

ნ.თავართქილაძე

4

მიმბაძველობა-კუმირები და თაყვანისმცემლები

2

  23.II

2.III

ნ.თავართქილაძე

5

პატივისცემა და სამართლიანობა

2

9. III

23. III

ნ.თავართქილაძე

6

მეტსახელები- იარლიყები

2

23. III

6.  IV

ნ.თავართქილაძე

7

არა ძალადობას!

2

13. IV 20. IV

ნ.თავართქილაძე

8

უკვე დიდი ვარ

2

4.V

11. V

ნ.თავართქილაძე

9

ბუნებრივი კატასტროფების რისკის შემცირება

2

25.V 8.VI

ნ.თავართქილაძე


VI 1კლასი

2 სემესტრი

სადამრიგებლო საათის თემები

მიმართულება - პიროვნული, მორალური და სოციალური განვითარება.

        - შემეცნებითი და კულტურული განვითარება.

თემები

შეხვედრების რაოდენობა

დრო

მასწავლებელი

1

ბავშვთა უფლებები

2

22.I

29.I

ნ.თავართქილაძე

3

როგორ ვეცნობით კლასიკას

2

  12.II

26.II

ნ.თავართქილაძე

4

უცენზურო ლექსიკა

2

  5.III

26.III

ნ.თავართქილაძე

5

ძალა/ სიმძლავრე

2

9.IV

16.IV

ნ.თავართქილაძე

6

წონასწორობა

2

23.IV

7.V

ნ.თავართქილაძე

7

მეტსახელები- იარლიყები

2

14.V 21.V

ნ.თავართქილაძე

8

პატივისცემა და სამართლიანობა

2

28.V 4.VI

ნ.თავართქილაძე

9

ბუნებრივი კატასტროფების რისკის შემცირება

1

11.VI

ნ.თავართქილაძე


VI 1კლასი

1 სემესტრი

სადამრიგებლო საათის თემები

მიმართულება - პიროვნული, მორალური და სოციალური განვითარება.

N

თემები

შეხვედრების რაოდენობა

დრო

მასწავლებელი

1

დღის რეჟიმი, მისი ორგანიზება

2

22. IX

29.IX

ნ.თავართქილაძე

3

ცხოვრების ჯანსაღი წესი

2

6. X

13. X

ნ.თავართქილაძე

4

მსგავსება და განსხვავება, შემწყნარებლობა

2

20. X

27. X

ნ.თავართქილაძე

5

მოთმინება/ნებისყოფა

2

3. XI

10. XI

ნ.თავართქილაძე

6

სამართლიანობა

2

17.XI

24.XI

ნ.თავართქილაძე

7

პატივისცემა

2

1.XII

8.XII

ნ.თავართქილაძე

 

დამრიგებელი: ნ. თავართქილაძე




V 1კლასი

სადამრიგებლო საათის თემები
მიმართულება - პიროვნული, მორალური და სოციალური განვითარება.
1 სემესტრი
N
თემები
შეხვედრების რაოდენობა
დრო
მასწავლებელი
1
რას ნიშნავს იყო მეხუთე კლასელი? საკლასო წესების შემუშავება
1
24. IX

ნ.თავართქილაძე
3
თანამშრომლობა, აქტიური მოსმენა
1
8. X
ნ.თავართქილაძე
4
ტყუილს მოკლე ფეხები აქვს
1
22. X
ნ.თავართქილაძე
5
როგორ მოვაგვაროთ კონფლიქტი
2
5. XI
19. XI
ნ.თავართქილაძე
6
მეგობრობა
1
3. XII
ნ.თავართქილაძე
7
ახალი ნაცნობის შეძენა
1
17. XII
ნ.თავართქილაძე





















დამრიგებელი: ნ. თავართქილაძე




V 1კლასი
სადამრიგებლო საათის თემები
  • მიმართულება - 
  • პიროვნული, მორალური და სოციალური განვითარება.
  • შემეცნებითი და კულტურული განვითარება

                               2 სემესტრი

N
თემები
შეხვედრების რაოდენობ
დრო
მასწავლებელი
1
დღის რეჟიმი და მისი ორგანიზება
1
28.01
ნ.თავართქილაძე
2
წესები, რომელიც სჭირდება საზოგადოებას
2
11.02
25.02
ნ.თავართქილაძე
3
როგორ გადავაქციოთ წვეულება ზეიმად
1
17.03
ნ.თავართქილაძე
4
ეტიკეტი
1
31.03
ნ.თავართქილაძე
5
ჩემი ქალაქი  (გარემოს დაცვა)
1
14.04
ნ.თავართქილაძე
6
მე შემიძლია სიბრაზის მართვა
1
28.04
ნ.თავართქილაძე
7
კამათის ხელოვნება
1
5.05
ნ.თავართქილაძე
8
ბუნებრივი კატასტროფების რისკის შემცირება
2
19.05
9.06
ნ.თავართქილაძე
·        
დამრიგებელი: ნ. თავართქილაძე

Комментариев нет:

Отправить комментарий